marți, 30 iunie 2009

Stupid who? Stupid you!

marți, 30 iunie 2009
Ar cam fi vremea să mai scriu câte ceva, că prea am lenevit, din nou, din păcate şi risc să-mi pierd entuziasmul. Până acum credeam că am mai multă inspiraţie şi scriu mai bine la ceas de seară, dar e 00.00, adică miezul nopţii şi eu mă chinui să compun câte o frază. Deci, se pare că n-am avut dreptate. Sau totuşi poate da, având in vedere că deja e prima oră a zilei următoare :-J .
To make a long story short, cum ar zice rusu' poliglot (cu toate că n-are legătură cu ce am aberat mai sus, dar s-o scurtăm totuşi) mergeam cu autobuzul într-o zi şi mi-a fost dat să asist la o manifestare brută a prostiei şi necioplirii cu care suntem nevoiţi să trăim, chiar dacă nu ne aparţin personal. Prin geamul autobuzului ochiul se putea delecta cu frumuseţile urbei, gen maşini şi magazine, nimic neobişnuit până când la un moment dat, (uuu, suspans) dintr-un magazin a ieşit o persoană de culoare, un om, pentru că şi ei sunt incluşi în această categorie. Moment în care două proaste, adică don'şoare s-au lipit ca muştele de geamul autobuzului şi au început ( le citez chiar dacă nu sunt nevoită) "Băh, hahaha, hihihi, deci băăăhhh, tu vezi şi tu ce văd şi eu - fără semnul întrebării, pentru că n-aveau intonaţia corespunzătoare oricum- moama, uite, uite maimuţa hahaha, hihih!!!!" Toate cele de mai sus erau indicate mult prea graţios de către proaste, adică don'şoare, cu ajutorul mult prea graţiosului lor deget arătător. După acest spectacol cultissim, cele două au fost suficient de drăguţe să ne mai răsfeţe cu încă un moment memorabil desfăşurat pe trecerea de pietoni când, accidental, o altă persoană a atins trupul prea firav al uneia dintre protagoniste, citez "Bă, proastă, uite bă la asta, băăă, te sparg!!". Vă mulţumim pentru această frumoasă experienţă şi suntem onoraţi să circulăm la un loc cu voi.
Şi acum, la final, se pune întrebarea, cine-a fost maimuţa în povestea asta?

4 comentarii:

zmeurică0112 spunea...

=)) doamnee!! mare ti-e gradina! si mai ai si portile deschise, sa nu sara prostii gardu! :)) deci mi s-a intamplat si mie o chestie oarecum asemanatoare.. da mi-e cam asa s-o povestesc.. ;)) da oricum.. din cauza 2 fraze (ca atat am prins din dialogul menit sa-mi rasfete auzul) am ras cred ca 10 minute in continuu fara sa pot sa ma opresc.. si nu exagerez, chiar ma tineam cu mainile de burta..:D:))

Marco spunea...

Te pomeneşti că mai şi vorbea maimuţa.A dracu' treaba. S-a întors lumea pe dos domle.:)

Bogdan spunea...

Come to Romania, Ză lend ăv ciois X( :-&
De ce trebuie sa existe astfel de specimene?

vecini la bloc spunea...

Nu-ti pierde energia cu asemenea subiecte.............vezi partea plina a paharului............uscaturi sunt la tot pasul.

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket