miercuri, 15 iulie 2009

Dragă revisto virgulă

miercuri, 15 iulie 2009
Băi, care mi-aţi furat inspiraţia? Că de câteva zile încoace nu mai dau nicicum de ea. Şi fără ea nu pot scrie omeneşte acilea pe blog. Îmi miroase a sabotaj.
Oricum şi dacă nu scriu omeneşte, da' de scris tot scriu că altfel intru în anonimat că şi aşa s-a cam înstrăinat şi împuţinat poporul comentator. Where's the enthusiasm people?
Hmmm. Să vorbim despre revistuţe de gen Cool Girl, Girlie Girl, Bravo Girl sau cum s-or numi. Revistuţele alea din care aflăm câte vene mai are să-şi taie gigelu' de la Tokio Hotel şi câtă clisă a mai acumulat nu ştiu care cântăcioasă. Până aici no problem. Adică să scrie ce vor, că nu mă interesează, dar când fetiţe de 13-14 ani ( şi da sunteţi fetiţe, oricât v-aţi oftica) spun despre astfel de reviste că sunt cele mai bune prietene ale lor avem o problemă. Sincer, prietene mai idioate nu v-aţi fi putut alege.
Adică, am mai răsfoit şi eu la vremea mea o revistă, două să văd care ce mai cântă şi ce filme au mai apărut, dar de la a le răsfoi până la a mă ataşa emoţional de ele e cale lungă, totuşi.
Şi atunci să nu ne mirăm când vedem fetiţele astea pe stradă îmbrăcate şi machiate( aşa se scrie, da? nu macheate sau alte aberaţii) ca la circ, cu atitudine de "dive" care abordează tot felul de subiecte tâmpite de discuţii. Pentru că aşa le sfătuieşte prietena lor cea mai bună, revistuţa. De doi lei sau cât o fi.
Şi tot din cauza asta sunt depresate. Pentru că prietenuţa lor le bagă în cap tot felul de idei şi le impune tot felul de standarde cretine pentru a fi cul şi populare. Şi în depresia lor îi scriu revistuţei mesaje de genu' " Dragă revisto, am 14 ani şi nu mai suport viaţa asta. Nu sunt cul aşa ca tine. Vreau să mor. Cum e mai bine, să mă arunc de pe balcon sau să sar în faţa trenului?" Iar răspunsul revistei dragi va fi ceva de genul " Fii seriosă fată, astea-s metode atât de învechite! Ia şi tu un pumn de pastile să ai o moarte dramatică, să fie dark şi gotic." Just go to hell.
Aşadar, mai bine ar fi să nu risipiţi banii pe aşa ceva, luaţi-vă o ciocolată în schimb, că pe bune, chiar dacă prietena voastră zice că ciocolata vă face grase şi urâte, nu e adevărat. Ieşiţi afară, citiţi nişte poveşti cu zâne, din astea. Şi chiar dacă răsfoiţi revistele de gen, nu vă implicaţi prea mult emoţional, pentru că lor chiar nu le pasă de voi, vă vor doar banii.
Hai, afară cu voi! Toată lumea!

5 comentarii:

zmeurică0112 spunea...

Doamne! :)) deci chiar asa e ..adica, na, mi-am luat si eu acu cateva zile Cool Girl-u ca n-o mai luasem de mult.. si am ramas oripilata de ce am "citit" si vazut in ea.. si sfaturi "bune" si povesti "adevarate" despre cum s-a sinucis una pentru ca o parasise iuby si altele de gen.. concluzia: taierea copacilor si risipa de hartie cu chestii inutile!

D. spunea...

Eu nu imi cumpar decat foarte rrar reviste de genu...Mai bine imi iau o integrama si o completez, chiar imi place asta :D Sau si mai bine stau si citesc ;) Sunt unele carti mnunate pentru copii de varsta mea!

P.s-Au aparut din ce in ce mai multi hoti de inspiratie..Zici ca ti-au furat-o si tie?? Si mie! O fi vorba despre aceeasi oameni?? :))

Di spunea...

@Zmeurica:Intr-adevar sunt de groaza. Aaaa, si nu mai pot sa iti comentez postarile. Ce fac?

@DiDi: Da, hotii de inspiratie sunt cei mai periculosi. Si ma bucur ca mai sunt fete care citesc si altceva in afara de glumele alea de reviste

G0oDBoY spunea...

Foarte tare faza: "Sincer, prietene mai idioate nu v-aţi fi putut alege." :)):))

Leegeea spunea...

Deci eu am o vecina de vreo 10 ani asa si maica-sa nu mai stie ce sa faca cu ea ca toata umbla machiata asa cu negru , se cresteaza pe maini cu cutitul , isi face diferite cruci ciudate pe corp ...toate actiunile inspirate din "revistele - prietene " si de generatia de deprimati - EMO...
In concluzie, jos cu revistele ce inoculeaza comportamente neadecvate oamenilor !!:-B

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket