sâmbătă, 17 octombrie 2009

Music Lounge

sâmbătă, 17 octombrie 2009
Dragii mei dragi, am mai descoperit pentru voi ceea ce se cheamă om talentat dpdv muzical. Nu, nu sunt eu, ha! E o fată palidă, roşcovană, cu păru' alandala, că na aşa le stă bine artiştilor şi geniilor în general (vezi Einstein) din Belgia, dar care le zice la microfon mai bine ca un jamaican get-beget. Ladies&gents, Selah Sue. Aşa o cheamă pe fată şi ne cântă Raggamuffin.



P.S. Aproape mi-a trecut răceala, doar vocea mă mai trădează c-am luat odată boabe şi am băut ceai la greu, dar cred c-o păstrez aşa, e mai funky.

2 comentarii:

zmeurică0112 spunea...

tare tipa :D chiar imi place cum canta.. e funny partea cu "uh-uh-uh" si cand canta repede :D
ah da... si paru e tare rau :))

Ionny spunea...

hmmm...fetita aia e un pic ciudatica, cei drept canta bine:P

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket