joi, 31 decembrie 2009

Viva la rezolucion!

joi, 31 decembrie 2009
Revoluţii, adică rezoluţii pentru noul an:

- să nu mai beau :))
- să fiu mai goal-orientated, adică să am oarece mai mult ambitz
- să fiu mai outgoing, mai sociabilă, mai iubitoare de aproape
- să învăţ limba română, că din 5 cuvinte 6 sunt într-o limbă nevorbită oficial pe teritoriu rîmânesc.
- să mă dedic mai mult pasiunilor mele, pe care mai întâi trebuie să le descopăr.
- să mă ţin de exerciţiile fizice
- să citesc mai mult
- să nu mai fiu o adeptă a politicii ultimsutimetriste
- să învăţ să vorbesc, să am curaj să zic ce cred şi ce vreau
- să-mi consolidez părerile
- să ştiu/aflu mai multe lucruri despre tot şi orice, adicătelea să-mi îmbunătăţesc cultura generală, că tare multe mai ştiam pe vremi şi tare puţine îmi mai amintesc. Ştiu că par un geniu, dar...
- să fiu mai spontană
- să-mi şlefuiesc limbile străine, asta se cam bate cap-n cap cu una de mai sus
- să critic mai puţin. De fapt nu, că asta ar însemna să mă las de blogging.
- să mă ţin de blogging, să-mi îmbunătăţesc tehnica şi să ajung un blogger mare-mare:))
- să gândesc mai mult
- să învăţ să-mi menţin prieteniile
- să ascult muzică multă, bună şi diversă
- să fac ceva din mine, posibil ceva care să nu fie demn de milă
- să fiu mai tupeistă, mai înfingăreaţă. Out with ză shyness, in with the boldness.
- să învăţ să-mi cunosc interesul
- să nu mă mai stresez pen' orice. Chill, bă!
- să nu mai trec pe listă chestii pe care oricum ştiu că n-o să le schimb/duc la bun sfârşit.

Voi, ce vă propuneţi pentru noul an, cu extensie în următorii 5-10?

An Nou fericit!

7 comentarii:

Unknown spunea...

Păi am multe lucruri de făcut/remediat:
-sa învăţ bine(nu că acum nu aş invăta,dar mereu este loc pentru mai bine,nu?:D)
-sa fiu mai tupeistă
-să devin o mai bună bloggeriţă(să scriu mai frumos,să mă exprim corect etc..)
-să nu mai plec urechea la ce spun alţii şi să nu mai sufăr din orice vorbă/prostie pe care o aud la adresa mea
-să nu mă mai stresez din orice(asta o ai şi tu in pomelnic:))]
-să îmi pot continua hobby-ul:blog-ul şi să il fac din ce în mai bun(cam aceeaşi treabă cu ce am scris mai sus)
-să nu mai supăr pe nimeni
............cam atât.Lista este lungăăăa,dar cam astea ar fi priorităţile!

Ionny spunea...

Destule imi doresc pt noul an.Dar ce-i mai important, ca sa pot sa-mi indeplinesc celelalte dorinte, vreau sa fiu sanatoasa, voioasa si fericita!Ceea ce iti (va) doresc si tie (voua)! :*

Di spunea...

Multumim Ionny! Sa ai un an cat mai bun!

zmeurică0112 spunea...

Eu vreau câte puţin din toate, aşa dozate cu grijă :) vreau să fiu sănătoasă.. vreau să fiu şi iubită, şi fericită.. şi poate am nevoie şi de puţin noroc.. şi de multă minte! :D

Şi tot ce-mi doresc eu, sper ca voi să aveţi de două ori mai mult ca mine :)

D. spunea...

Observ ca lista ta este bine gandita si cu siguranta iti vei indeplini majoritate din dorinte.

Cat despre mine...Ei bine nu imi vin in cap prea multe.Ar fi ceva:
-sa fiu mai optimista[nu ca as fi foarte pesimista, dar mereu e loc de mai mult]
-sa scriu mai des pe blog [sa ma ocup mai mult de el]
-sa nu ma mai supar din orice
Si...multe :)

Giusy spunea...

Di tata.....io zic ca daca tu reusesti sa duci la bun sfarsit 10-12 de acolo...te poti considera ambitioasa. eu nu zic ce imi propun ca eu imi propun cate ceva mereu si sansele de reusita is cam imfime....asa ca....mai bine ceva mai spontan decat ceva planificat:))

o zi/seara faina sa ai :)

Deny spunea...

Sincer putin din toate sau mai mult! Va doersc tuturor la fel!

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket