luni, 29 martie 2010

Nişte insensibili, dom'le!

luni, 29 martie 2010
Azi în timp ce mă întorceam din oraş, am avut un şoc. Pentru că da, nu-i aşa am umblat în ultima vreme foarte mult, deci mult nu aşa. Iar şoc. Deja par paranoia, da' nu mă supăr. Cum am luat-o eu pe sub viaduct, că eu numai prin zone din astea obscure şi mizere, des întâlnite în ghetou umblu, trec pe lângă nişte cerşitoringi din ăştia. Şi numa' ce aud 'Doamna, hai dă şi mie 1 leu!!!'. Come again! Ce, mă? Pe cine faci tu doamnă? Pe mine? Eu care sunt jună primă, în toată splendoarea tinereţii mele, mă. Ce impertinenţi ăştia. Ce strategii de marketing aveţi, habar n-aveţi să vă atrageţi potenţialii sponsori, băăi. Doamnă, auzi, mi-au stricat toată ziua. Că şi aşa se apropie un eveniment de mare tristeţe şi cu o grea încarcătură care o să mă supună la încercări neînchipuite. M-au depresat. Da chiar nu-s doamnă. Măritată nu-s, batrână nu-s şi nici respectabil n-arăt. Aşa că, de unde concluzia?
PS: În veci n-o să vedeţi vreun ban de la mine, mai bine îi folosesc să mituiesc şi alţi oameni să nu vă mai dea după aşa o ofensă.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Bine ca nu ti-a spus TANTI.

Unknown spunea...

ei,las' nu mai fii rea,ca poate de la foame te-au vazut mai "maturazată"cu.....20 de ani!:)))

Anonim spunea...

O sa vezi tu cand o sa-ti zica: babooo, da-te fah ca stai in drum!

zmeurică0112 spunea...

In primu rand.. doamnele nu cred ca umbla pe sub viaducte :)) In al doilea rand.. gandeste-te cum ar fi fost sa-ti mai zica si "saru' mainile" :))

Ionny spunea...

TANTI DOAMNA Diana, SARUT-MANUSITZELE ne dati si noua un leu? :))

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket