joi, 5 august 2010

Lume, lume!

joi, 5 august 2010
Da. Am ajuns şi ziua asta. După o scurtă vizită la dentist mi s-au confirmat bănuielile. Îmi iese măseaua de minte X 2. Adică îmi ies două, pe două fronturi diferite. Mă ştiam eu creieroasă, dar nici chiar aşa. Deşi ar trebui să mă chinuie venirea lor pe lume, eu n-am niciun gând, sau mă rog ceva gânduri am din moment ce-şi fac apariţia. Dar nu mă doare deloc fenomenul, am noroc cu nesimţirea ce mă caracterizează. Şi deşi ştiu că se poartă scosul acestor măsele, eu le păstrez. Aşa am şi eu o dovadă vizibilă/palpabilă cu care să combat eventualele dubii asupra intelighenţei mele. Am zis. Să-mi trăiască, deci!

4 comentarii:

Marco spunea...

Si prea multa minte strica...

Anonim spunea...

Si sunt cele mai al dracului la infectie................rugati-va pentru ea sa scape

zmeurică0112 spunea...

Ce pot sa zic, esti norocoasa ca nu simti nimic :) Pe mine m-au durut ingrozitor cateva zile pana au scos capu la lumina :)) cum a sunat asta :|

D. spunea...

Deci te-ai innoit :). Faci cinste??

Sper ca mai tarziu sa nu-ti provoace dureri si pentru acum...

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket