luni, 10 octombrie 2011

Zarurile au fost aruncate...

luni, 10 octombrie 2011
Mi-am ratat cariera. Atâta vă spun. Cariera şi, posibil, tot restul destinului :)).
Poate vă întrebaţi, vai dar cum aşa??? Sau poate nu.
Într-o zi, alergam eu prin oraş - de unde se subînţelege că eram supermegahiper grăbită - când văd că pe măsura, ce în graba mea, mă apropiam de el, un individ (probabil mai tânăr decât mine, pentru că de-acuma toţi sunt mai tineri decât mine) mă filează aşa dubios.
Când trec pe lângă el - pac! - îmi întinde un fluturaş, un flyer. Eu îl iau din mers, că nu-mi place să fiu nesimţită chiar tot timpul, şi îmi continui deplasarea - timp în care ăla mă tot întreba câte minute, respectiv secunde am asupra mea. Ai un minut? Nu. Atunci, măcar o secundă? Nu. Pfa, că de ştiam că începi cu cerşitul, te ocoleam.
După ce am refuzat să-i dau un minut/o secundă, îmi zice, "Ok, atunci tre' să-mi dai fluturaşul înapoi, că nu pot să ţi-l las." I l-am dat, ce era să fac? Dacă eu nu i-am dat un minut, nu mi-a dat nici el fluturaşul. Care ştiţi la ce făcea reclamă? La o agenţie de modele. Şi ăla, contra unui minut mă racola în reţea. Adică, mă făcea model de renume galactic. Cum defilam eu acuma pe catwalk la New York, Milano, Paris...

1 comentarii:

Unknown spunea...

:)))))) eu cred ca defilai prin alte tari dar nu in calitate de model :-"....:))
in general modelele nu sunt racolate asa, de pe strada..sauuu..nu stiu eu?:))

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket