miercuri, 27 iunie 2012

(Sham)Poo

miercuri, 27 iunie 2012
Pe la începutul anului ăstuia mi-am cumpărat un şampon nou, despre care nu mai auzisem nimic înainte, dar care promitea să facă minuni pentru tipul meu de păr. Este vorba despre şamponul purificator pentru păr normal - gras de la Anian. L-am descoperit întâmplător, vorbindu-se de el pe diferite bloguri de beauty, unde a primit reviewuri pozitive. Aceste reviewuri plus preţul destul de bun (16 lei pentru 400 ml) mi-au dat curajul să-l cumpăr şi să-l încerc.

Chiar când l-am primit am fost foarte încântată de el. Îmi plăcea cum arăta, îmi plăcea mirosul, dar cel mai mult cred că îmi plăceau promisiunile de pe etichetă. Într-un cuvânt de abia aşteptam să-l încerc. L-am încercat. După primele spălări mi se părea că încep să se vadă rezultate. Dar acum, cred că era doar autosugestia care-şi făcea treaba.
Am folosit mai bine de trei sferturi din şampon şi pot să spun cu siguranţă că nu m-a ajutat deloc. Nu speram în minuni. Nu speram nici măcar să îmi spăl părul mai rar. Tot ce speram era ca părul meu să fie curat şi să arate decent între două spălări, între care nu treceau mai mult de 3 zile. Nu s-a întâmplat aşa. Părul meu a arătat şi s-a comportat în continuare exact ca atunci când foloseam un şampon obişnuit. Mai mult de atât, mirosul care la început îmi plăcea a ajuns să-mi întoarcă stomacul pe dos. Şi analizând mai bine, nici preţul nu e chiar super avantajos, dacă iau în considerare taxele poştale, preţul şamponului comandat on-line ajunge pe la 23 de lei.
În concluzie, mi-am luat gândul şi de la şamponul ăsta. De abia aştept să-l termin, pentru că am ochit un altul care promite să facă minuni. E vorba despre un şampon din gama Gerovital Plant - Sebum Control. Dacă aţi încercat acest şampon, vă rog să îmi împărtăşiţi şi mie părerile voastre legate de el.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket