vineri, 9 iulie 2010

Să ne amintim

vineri, 9 iulie 2010
Azi e ziua Margaretei Pâslaru. De ce amintesc lucrul ăsta? Pentru că în perioada în care frecventam grădiniţa, da' am dat şi pe acolo, mi se spunea Pâslăriţa. La vremea aia nu ştiam dacă e un obiect, un animal, nu înţelegeam ce înseamnă. Pe urmă, am aflat că provine de la numele artistei. Tot acolo, pentru că nu ştiam cine e şi mai ales nu ştiam care e legătura între mine şi ea. Într-un final am aflat că am primit porecla, dacă pot să-i spun aşa, pentru simplu fapt că avem aceeaşi culoare a ochilor. Ceea ce nu mi se pare îndreptăţit sau adorabil. Să nu vă mai spun că în şcoala primară am trecut şi prin faza Degeţica. Nu vă mai spun. Ce să-i faci? Oameni care nu ştiu multe :-J.

Şi cum doamna Margareta Pâslaru s-a ocupat cu o chestie care mie îmi place foarte, şi anume muzica, am ales două melodii simpatice de-ale dumneaei.
Prima se numeşte Chemarea mării şi sunt de remarcat versurile care mi se par drăguţe şi diametral opuse de ce se aude azi.


A doua e un featuring cu Dan Spătaru şi se numeşte Ale tale. Just as charming :)

1 comentarii:

D. spunea...

Inseamna ca ai niste ochi speciali ;))

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket