luni, 26 iulie 2010

Un' te-ai dus tu, Zacule?

luni, 26 iulie 2010
Azi-noapte l-am implicat pe Zac Efron într-un accident şi l-am şi omorât bine cu ocazia asta. În vis. De dimineaţă am intrat pe Internet să văd dacă au apărut ceva ştiri în sensul ăsta. N-a apărut nimic. Tânărul e teafăr şi nevătămat. Şi asta e foarte bine, pentru că lumea-ntreagă încă mai are nevoie de High School Musical.

P.S. Tre să am grijă cum etichetez articolul, să nu cumva asociez numele de Efron cu accident că se creează isterie generală. Cred că aşa iau naştere zvonurile, când tot felul de aiuriţi visează tot felul de aiureli şi pe urmă scriu pe blog de ele.

3 comentarii:

Unknown spunea...

:)) Să ştii ca aşa apar zvonurile de 2 lei legate de diversi artisti.

D. spunea...

Tocmai el a fost implicat in accident :D
Bine ca e bine.

zmeurică0112 spunea...

N-am putut sa suport niciodata High School Musical.. nici filmu' nici actorii

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket