duminică, 12 decembrie 2010

Music Lounge

duminică, 12 decembrie 2010
Ca să fiu fidelă naturii mele de hater şi totodată în spiritul Crăciunului tre' să spun că deşi îmi place muzica, mă calcă pe nervi colindele şi restul melodiilor specifice sărbătorilor de iarnă. Leru-i ler şi steluţe, slient nighteuri, last christmas I gave you my heart şi all I want for Christmas is you îmi provoacă o stare de emoticon verde. Cu toate astea, am ajuns la sentimente mai bune odată ce am descoperit piesa de mai jos. E genială, e atât de veselă, te binedispune şi mai ales, n-are nimic din siropoşenia restului de cântece de sezon. Plus că vine de la Train, care au mai scos încă o super piesă anu' ăsta. Aşa că hai să Shake up the happiness.

5 comentarii:

Secret life spunea...

iubesc melodia asta:X

Unknown spunea...

Hai măi,Diana,cum de nu iti plac tie colindele?:)
Melodia e super faină,parca era şi într-o reclama.....

zmeurică0112 spunea...

suuupeeeerrrr :X:x:X o adorrr ...e geniala :x:X:x

Di spunea...

RoxX, Da, e in reclama la Coca-Cola :)

D. spunea...

E reusita melodiea :)

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket