miercuri, 8 februarie 2012

%#"¤!&%

miercuri, 8 februarie 2012
Zilele astea am avut de umblat prin oraş dupe nişte hârtii (că noi, ăştia din cartierele mărginaşe, când mergem în centru zicem că mergem în oraş :)) ). Şi dacă hârtii mi-o trebuit, apăi hârtii am primit. Numa' uitaţi-vă şi minunaţi-vă cum arată un document eliberat de instituţia denumită generic, primărie.


Acuma, n-a fost cazul meu, dar după ce eşti plimbat de la un ghişeu la altul, după ce stai la coadă mai mult decât au funcţionarii programu' de lucru, după ce te întorc din drum că n-ai nush ce copie a copiei, să primeşti documentu' redactat în halu' ăsta, drept îţi vine să mergi în oraş la proteste şi alta nu.
Adevărul e că nu mă mir să văd documente oficiale care să arate aşa. Parcă-l şi văd pe creştinu' care-o scris rândurile alea, are cel puţin 2 facultăţi şi crecă o fi ceva fan Prince, că al'fel io nu-mi explic simbolu' ăla.
Ca o completare, acolo ar fi trebuit să scrie Revoluţiei. Acuma, că n-o ieşit chiar aşa, nu-i bai, noi să fim sănătosh!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket