joi, 23 februarie 2012

Poftiţi!

joi, 23 februarie 2012
Săptămâna trecută (cred), în decurs de câteva zile, am primit vreo 3 mailuri de la o adresă necunoscută mie şi dubioasă, în acelaşi timp - purebloggerss@gmail.com. În subiectul e-mailului era trecută adresa blogului meu şi specificaţia că am fost invitată - unde, când, de către cine, astea toate au fost detalii ce nu mi-au fost împărtăşite. Aşa că am făcut o cercetare pe Goagăl şi am descoperit că mai mulţi oameni, care au conturi pe blogspot.com au primit acelaşi tip de "invitaţie" de la ceea ce pare a fi un site de pescuit...informaţii, date şi alte cele, pre numele lui Pure Bloggers. Sunt curioasă dacă şi voi aţi primit astfel de e-mailuri şi dacă vi se pare cam nelalocul ei toată treaba asta. Atât.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket