vineri, 27 aprilie 2012

Cado!

vineri, 27 aprilie 2012
Cum ieri am binevoit a-mi aniversa ziua de naştere, operatorul portocaliu de telefonie mobilă s-a autoinvitat la petrecerea mea şi mi-a dat "cado" douăj de minute, să le vorbesc cu cine oi vrea.
Acuma eu nu zic nu, că m-am foarte bucurat de minutele primite (deşi eu îs mai mult cu smsurile), dar nu mai bine ar fi fost să împartă minutele astea la, să zicem, 3 dintre contactele mele cu care mă conversez mai des? Să aibă minute, să mă poată suna, să-mi poată ura de toate. Că doară nu oi suna eu oamenii să mi se zică LMA, am şi eu orgoliul meu de sărbătorită.
O fo' numa' o idee. Dacă nu vă place, să ştiţi că m-o bătut soarele-n cap az'.
PS: Vorbind de plăcut, cum vă place noua interfaţă blogger?


Telefon de blogger :))


1 comentarii:

Unknown spunea...

noua interfata?hm... e ok, dar as fi putut trai si fara ea. :)) era faina si cea veche :D

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket