sâmbătă, 5 mai 2012

Recomandare sau Cel mai titlu naşpa

sâmbătă, 5 mai 2012
Zilele astea a venit vremea să încep a citi o carte nouă. Tot întrebându-mă ce să citesc, ce să citesc, pe ce carte credeţi că am pus mâna (din nou)? Aventurile lui Tom Sawyer, de Mark Twain, doamna profesoară :)). Adevărul e că nu există carte mai bună pe care să o citeşti atunci când căldura verii începe să dea târcoale (bine, la temperaturile de afară, căldura verii a dat buzna direct, nu s-a mai formalizat). Cartea asta te duce cu gândul la vară, la vacanţă, îţi trezeşte pofta de a face năzbâtii, pentru ca apoi să te tolăneşti într-un hamac, la margine de lac şi, cu sunetul apei ca fundal sonor, să citeşti o carte. Dar ce carte? Aventurile lui Tom Sawyer, aia. Aşa că, eu zic, că nu cer prea mult dacă vreau ca întreaga vară să mi-o petrec într-un cadru ca cel din imagine.
Voi ce cărţi mai citiţi, lenevind la soare, vara asta? P.S.: Nu ştiu de ce, dar simt că n-am reuşit să transmit exact mesajul dorit prin postarea asta. Nu-s în apele mele zilele astea. Ideea era să vă fac să vă doriţi să staţi lungiţi la soare, undeva lângă o apă mare, curată şi albastră şi să n-aveţi nicio grijă-n lumea asta. Ceea ce îmi doresc şi mie. Weekend plăcut!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket