miercuri, 16 ianuarie 2013

Sugestie de prezentare

miercuri, 16 ianuarie 2013
Am o dilemă. Cred că am ajuns până la vârsta asta şi nu ştiu să mănânc cereale "ca la carte". Adică, peste tot în reclame, filme, desene, ambalaje ni se induce ideea cum că cerealele (cu lapte) se mănâncă în felul următor: se ia un bol; se umple bolul cu cereale; se scoate laptele din frigider; se toarnă laptele peste cerealele cu care s-a umplut bolul din poveste; se mănâncă amestecul.
Eu fac fix pe dos. Iau un bol (bine, fix pe dos, în afară de pasul ăsta), îl umplu cu lapte, bag bolul cu laptele la încălzit, ş-apoi iau un pumn-două de cereale şi le arunc în lapte. Şi apoi le mănânc.
Am eu o problemă sau ce?
Offtopic: tocmai am reperat la nivelul nasului un parfum care nu e al meu. Şi nu, nu mai e nimeni altcineva în încăpere. Experimentez ceva activităţi extrasenzoriale, îmi pare.
Acum vă rog să-mi spuneţi, voi cum serviţi cerealele cu lapte? Asta în cazul în care mâncaţi aşa ceva la micul dejun. Dacă nu, asta e :)).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket