joi, 3 ianuarie 2013

The best of 2012

joi, 3 ianuarie 2013
Dintotdeauna mi s-au părut amuzante rubricile acelea în care erau compilate toate cuvintele şi expresiile care au adus vizitatori pe blog. De când cu ultimele schimbări şi blogger ne permite să vedem ce cuvinte i-au păcălit pe diverşi să ne acceseze blogurile.
Şi aşa ca de final de an, înainte să fie înregistrate datele noi, am zis să fac şi eu o astfel de listă. Din păcate, am pierdut multe căutări funny odată cu actualizările, dar tot am reuşit să strâng ceva-ceva.
pisica sfinx - prefer oricând un Westie
poze X factor - îmi pare rău, am poze doar de la ediţia de anul trecut
la semnalul următor va fi ora - ştiam eu că e o idee bună să am ceas pe blog, indiferent cât de nepopular e un astfel de gadget printre mai marii industriei
câini cu pielea creaţă - Shar-pei. S-H-A-R-P-E-I. Şi mie mi-a luat mult timp până să reţin denumirea rasei
no - apăi, no dară, cum nu?
keep calm and slană cu ceapă - no, că-ţi dau dreptate
alfabetul litere mari de mână - se pare că şi alţii se confruntă cu aceleaşi probleme ca şi mine
poze cu zăpadă - găseşti bugăte, de la primul până la ultimul fulg
Angelika Vasilicov - oho, câte articole s-au mai scris de când am zis de ea prima dată, aici pe blog
fii binevenit 2013 - aşa am zis şi io. La Mulţi Ani!
Cuvintele boldate sunt cele pe care le-au căutat cetăţenii, restul cuvintelor sunt comentariile mele, cu link către articolul în care s-au regăsit.
Pentru anul care tocmai a-nceput, vă doresc spor la scris şi cât mai mulţi vizitatori!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket