joi, 7 februarie 2013

404

joi, 7 februarie 2013
Mă aflu, din nou, în război cu tehnologia. De câteva zile încoace, de câte ori încerc să accesez un site/blog care rulează pe platforma Blogger, mă întâmpină un mesaj de eroare, asta în cazul fericit în care se deschide pagina, pentru că de cele mai multe ori nu se încarcă conţinutul de pe site. Fain, nu? Aşa am zis şi eu.
O altă problemă e legată de Facebook. Nu pot să-mi accesez mesajele sau notificările, news feed-ul nu se încarcă complet, etc.
Aţi păţit şi voi aşa ceva, se fac lucrări de mentenanţă? Sau dă sistemul o mare eroare, ca să citez dintr-un cântec nou apărut.

Şi ca să mă susţină în ceea ce scriam, în timp ce scriam, Blogger mi-a trimis următorul mesaj:


UPDATE: Am schimbat browserul şi acum lucrurile par să fi revenit la normal.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket