vineri, 22 februarie 2013

Mai bun ca oţetul de mere

vineri, 22 februarie 2013
Şamponul uscat este răspunsul lui Dumnezeu la toate problemele lumii. Şi eu mă simt obligată să răspândesc această veste bună :)).
Serios acum, şamponul uscat cred că e cea mai bună/utilă/inspirată invenţie de la locomotiva cu aburi încoace.
Nu ştiu dacă am scris aici pe blog - sigur am avut intenţia de-a scrie, dar cel mai probabil, am amânat atât de mult, încât până la urmă am lăsat-o baltă - că acuma câteva luni, în decembrie mai exact, am "riscat" şi mi-am cumpărat un tub de şampon uscat.
Înainte de a-l cumpără efectiv şi chiar înainte de a decide în sinea mea că-l vreau (de fapt, că mi-l trebuie şi că viaţa mea nu mai are niciun rost dacă nu îl iau) am făcut cercetări intensive via Google despre produsul respectiv - bine-ar fi dacă aş trata şi chestiile importante cu acelaşi entuziasm şi dedicare.
Opiniile cu privire la produs - vă zic, vă zic şi cum se numeşte, dar puţin mai încolo - au fost în cea mai mare parte bune, pozitive, încurajatoare, aşa încât decizia a fost destul de uşor şi rapid de făcut.
Ok, tot articolul ăsta se referă la şamponul uscat Balea - Trend it Up. Şamponul uscat e de fapt un spray, care te salvează de la oprobiul public atunci când n-ai timp/chef să te speli pe cap. Se aseamănă cu praful ăla alb folosit la stingerea incendiilor. E simplu de folosit, îl pulverizezi pe tot părul sau doar pe porţiunile "la vedere", îl laşi puţin să acţioneze, după care îl masezi bine în păr, iar, la final, ştergi părul cu un prosop, îl perii şi ...nici usturoi n-ai mâncat, nici gura nu-ţi miroase.
Da, adevărul e că părul nu arată proaspăt spălat, arată aşa...ca a doua zi după spălare, dar îmbunătăţirea e vizibilă. Părul nu mai e gras, are volum, miroase frumos şi poţi să mai amâni cu o zi spălarea cu apă şi şampon normal, lichid. Pentru maximă eficienţă, e indicat să fie folosit când părul începe să dea semne că se murdăreşte, pentru că dacă laşi părul să-şi facă prea mult de cap, nimic nu-l mai salvează :)).
Eu mă foarte bucur că am descoperit genul ăsta de şampon, care îşi face treaba foarte bine şi se dovedeşte extrem de folositor la casa omului. Dacă vă tentează, îl găsiţi în magazinele DM.
Sunt curioasă să ştiu dacă aţi folosit vreodată şampon uscat, indiferent de marcă, şi ce părere aveţi despre genul ăsta de produs.

Am furat de pe Internet şi-o poză pentru a da credibilitate vorbelor scrise.




5 comentarii:

Unknown spunea...

Eu am sampon uscat de la Syoss si l-am folosit doar de cateva ori. N mi s-a parut ca i-a dat nu stiu e volum, dar macar nu mai "lucea". Alta data cand l-am folosit mi-a provocat o matreata de am innebunit >_< . Si de atunci nu l-am mai folosit.. Dar ii voi mai da o sansa! :))

Di spunea...

Da, si eu am observat ca "starneste" matreata, dar cred ca e un dezavantaj minor :).

Unknown spunea...

Di, la tine se observa pe par "praful" acela alb? Ca la mine se cam observa pe parul meu inchis... :-s

Di spunea...

Da, se observa. Arata de parca mi-as fi cernut faina in cap :)). Dar, dupa ce il pulverizez, il masez cu degetele sa intre bine-n in par, pe urma ma sterg foarte bine cu un prosop, la final ma piaptan si nu se mai vede 'albul'.

Unknown spunea...

mersi, voi incerca si eu asa :D

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket