sâmbătă, 20 aprilie 2013

Inc-un an...

sâmbătă, 20 aprilie 2013
Astăzi, blogul meu împlineşte 4 ani de iegzistenţă. Mă şi mir cum de mi-am adus aminte pentru că până acum, de mult ce-mi pasă de el, uitam întotdeauna :)). Curioasă să aflu data exactă a înfiinţării, am aruncat o privire pe postările trecute şi am observat că la început scriam în fiecare zi. Chiar mă luam în serios. De-atunci însă, multe s-au schimbat şi s-au mai dus lucrurile la vale. Şi cred că n-are rost să-i imaginez un viitor prea strălucit, pentru că am văzut că n-am nicio jenă în a-mi lua un angajament public şi a nu-l respecta. Deci, mai vedem ce şi cum cu rebranduirea. Dacă aveţ' idei în legătură cu, nu ezitaţi să vi le expuneţi. E cunoscut faptul că cel mai bine ştii ce ar trebui şi ar putea să facă celălalt, aşa că aştept. Dacă nici voi n-aţi înţeles nimic din ce-am vrut să zic, nu-i o problemă pentru că nici eu. Aşa că hai să se lase cu La Multe Postări şi La Mulţi Ani şi cu o serie de poze.


 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket