marți, 31 martie 2015

Revizia lunii

marți, 31 martie 2015
Încă de anul trecut am avut așa o idee (neoriginală, ce-i drept!) de-a posta în fiecare lună a anului 2015 câte o poză reprezentativă (+ o mică explicație, dacă o să dau dovadă de exces de zel = proiect) cu un obiect, eveniment, etc. Bineînțeles că acum, fiind deja aprilie, se cheamă că am cam pierdut trenul. Totuși, mă pot ghida după proverbul ”Lasă tot ce poți pe mâine” și am să inaugurez rubrica cu o retrospectivă a lunilor care au trecut, urmând să continui ”la zi”. Desigur, nu mă angajez la nimic :D. În ordinea numerelor de pe tricou:

01. IANUARIE - În ianuarie, Di a pus piciorul în prag și după îndelungi lamentări s-a prezentat la o sală de sport pentru a evita leziuni permanente ale coloanei. Și s-a ținut de treabă. De-atunci și până astăzi am mers frecvent. Nu pe cât aș fi vrut, pentru că tot în ianuarie m-am înscris și la un curs de limba italiană. De asemenea, 2015 va fi fost anul calendarelor, pentru că am adunat calendare de birou, de perete, de uși și alte suprafețe plane, printre care și calendarul cu simpaticul motan Lentilă.



02. FEBRUARIE - Așa cum v-am spus, în ianuarie m-am înscris la un curs de limba italiană, iar în februarie am dat examenul la finalul primului modul din patru. Acum sunt la al doilea. 



03. MARTIE - Martie a fost marcată de sărbători dedicate începutului de primăvara, femeii, etc., așa că ”s-a dat și s-a luat flori”.


Ne ”vedem” în aprilie. Luna marilor evenimente. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket