luni, 21 septembrie 2009

Iară ăştia

luni, 21 septembrie 2009
Iată că nu mă pot abţine şi iar îi bag în seamă pe ăia de se promovează pe siteuri de socializare d-alde hi5 şi corespondentul de peste băltoacă, MySpaţiu. Mai bag din când în când nasu' pe acolo să mai hăhăi şi/sau să mă enervez, depinde de ce găsesc.
Şi din categoria tâmpiţi dornici de socializare îi avem pe ăia de uploadează pe profilul lor poze de la înmormântări. Am o veste proastă pt. voi, chiar nu mă interesează să văd cât de senilă, adică senină era mamaia voastră cu ocazia decesului. Puneţi şi voi o poză din timpul vieţii şi pe alea de la înmormântare păstraţi-le pt. reuniunile de familie când fiecare o să facă remarci tâmpite de gen, vai ce liniştită pare!
Şi tâmpiţii ăştia n-ar fi tâmpiţi destul, de fapt tâmpite, dacă nu s-ar cocoţa şi pe dric să se tragă în chip cu un rânjet bovin pe faţă şi să scrie sub poză "eu la înmormântarea lu' a bătrână!". Azi-mâine vă bagaţi şi-n sicriu sau direct în groapă. Arză-v-ar focu' de dezaxaţi, că nu mai ştiţi ce să faceţi ca să fiţi remarcaţi #-o .

3 comentarii:

Marco spunea...

Aşteptăm şi poze de pe lumea ailaltă, sau poate chiar un bip!

Ionny spunea...

Deci...Cretini si Cretine [99%) + Oameni normali [ 1% ] = ROMANIA!Deci, dragilor, asta e formula compozitiei Romaniei!Sa o invatati, desi ma indoiesc ca nu o stiti...:-<


Si apropo de ce a zis Marco, astept cu nerabdare poze de la executia voastra [ma refera STRICT la cei/cele care le precizezi in postarea asta! ;) ]

D. spunea...

Wow, asa e chair...devastator! Aceste ..persoane nu au mila??

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket