luni, 14 septembrie 2009

Sărci

luni, 14 septembrie 2009
Cum am mai zis şi în alte postări, îmi place să ascult radio şi din cauza asta ascult radio, muuuult. Şi din când în când se întâmplă ca la radio-ul ăsta pe care-l ascult să se mai audă câte o piesă bunicică. Piesă pe care bineînţeles nimeni nu catadicseşte să o prezinte sau dacă o prezintă e c-un accent care mă trimite pe piste greşite de căutare. Da' eu nu mă las cu una cu două, scrie şi la mine în horoscop. Prin urmare am căutat şi am căutat până am dat de piesa cu pricina. Aşa că Voila, by Radio Killa!




P.S Şi să n-aud texte de genu "Aaaa, păi eu ştiam de asta!!" că nu v-aţi sesizat niciunul când am căutat eu ca disperata după ea. Aaa, şi nu-i aşa că sună a voce de Smiley backuită de voce de Moga, Marius Moga?? Ba da. Enjoy!

2 comentarii:

Leegeea spunea...

Aaaa pai eu stiam de piesa asta ...de la tine :D

Ionny spunea...

Si mie imi place :) dar nu st atat de disperata dupa ea:P

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket