miercuri, 9 septembrie 2009

YooHoo!

miercuri, 9 septembrie 2009
M-am adunat şi eu de pe drumuri într-un final şi m-am reasamblat pe teritorii mai familiare. De fapt, încă sunt în proces de reasamblare pentru că am nevoie de o perioadă de acomodare. Acum sunt în stadiu de cave person teleportată în anul 3100. Deci nu prea ştiu pe ce lume trăiesc. Zici că n-am mai văzut computer în viaţa mea, aşa reacţionez. Şi parcă să-mi faceţi viaţa şi mai grea aţi scris frate zilele astea, de nu mai ajung în veci la zi cu cititul şi comentatul de articole. Sau poate asta a fost şi ideea, să scriem bă, până nu e asta prin preajmă să-şi bage iar nasul unde nu-i fierbe oala. În rest toate bune. Nu vă povestesc pe unde am fost şi ce am făcut. And now we wait for ceea ce se numeşte inspiraţie. Over and out!

4 comentarii:

D. spunea...

Bine ai revenit acasa! Ti-am simtit lipsa!

Ionny spunea...

Ma bucur ca ai revenit!:)

zmeurică0112 spunea...

chiar ca :D eh las.. mai bine mai tarziu decat niciodata :p oricum a venit toamna, incepe scoala, incepe lumea sa se adune pe mess, pe blog, pe haifaiv..si altele :D

deci.. welcome back >:D<

Marco spunea...

Cam lung BRBeu

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket