duminică, 31 octombrie 2010

Music & Artist Lounge

duminică, 31 octombrie 2010
Az', duminică fiind, tre' să punem pe blog ceva muzică care să ne gâdile auzul. Aşa că, din lista mea (pentru că, da, am o listă unde trec toate piesele mai noi sau mai vechi care-mi plac pentru a le împărtăşi cu voi. Sunt o drăguţă. Ştiu! lăsaţi, lăsaţi) l-am ales pe cel care-şi zice Plan B. Sau Ben Drew, cântăreţ-rapper britanic implicat şi în lumea filmului ca actor şi regizor deopotrivă. Omul face muzică de prin 2005, dar mie mi-a atras atenţia cu o piesă de pe albumul The Defaimation of Strickland Banks, lansat în aprilie anul ăsta. Piesa se numeşte She Said şi dacă vi se pare cunoscută e pentru că aţi auzit-o într-o reclamă la ceva cafea. E un mix de r'n'b, hip hop, soul. Tot ce-i trebuie ca să fie faină.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket