vineri, 8 octombrie 2010

Tot felu'

vineri, 8 octombrie 2010
Toamna asta se arată a fi una plină de premiere pentru mine. Am văzut primul film în 3D şi s-au mai întâmplat vreo două. Despre care vă voi povesti la momentul potrivit, şi momentul acela nu e acuma, dar îl aşteptăm să sosească.
Premiera de faţă se traduce prin faptul că, de curând mi-am luat prima pereche de pantofi cu toc. Bine, ştiu! Hai, râdeţi, distraţi-vă, faceţi mişto! Get it out of your systems! De fapt, mă cam bag ca proasta, de una singură, în gura târgului. Am mai purtat pantofi cu un toc aproape invizibil la banchetul dintr-a opta, pentru vreo 2 ore.
Motivul pentru care nu renunţ la comfortul şi siguranţa oferite de blugi şi tenişi e teama de-a nu mă transforma într-o A-class pitzi. Am impresia că dacă mă sui pe "toace" şi îmi spoiesc mufonu' mă prostesc. Şi dacă io mă prostesc de cap, blogu' meu cui rămâne?
Încă n-am inaugurat opincile, pentru că a cam plouat şi mi-a fost milă. Bine, şi pentru că nu vreau să ies pe stradă şi să umblu ruptă de glezne. Oricum sunt mândră de ei, pantofii, pentru că sunt pe trend. Aseară am văzut nişte poze cu Rihanna, care purta exact acelaşi tip de încălţări. I can die happy now!

8 comentarii:

Leegeea spunea...

Poarta-i fata ca fac molii daca ii pastrezi atata vreme la dulap :-j si astept sa faci poze cu ei incaltata pentru ca in mod sigur arati mai bine cu ei decat Miss Riri.;)

zmeurică0112 spunea...

Doamne, Maica Domnului! Sfanta Paraschiva si Filofteia! Nu-mi vine sa cred ce vad! Fatuca asta chiar arata ca dracu!!!

anyway... pantofii arata chiar bine... si da, sunt de acord cu Leegeea, poarta-i! Ca la urma urmei, tu esti tu, ii porti cum se cuvine, nu cum da exemplu domnisoara din imagini :p

Unknown spunea...

Să îi porţi sanătoasă cat mai des!:D

Secret life spunea...

super pantofii . Ce mai stai ? Poartaaaaaa-i!

Ionny spunea...

Aceeasi problema o am si eu cu tocurile. Prima oara cand am fost OBLIGATA sa merg cu ele a fost in mai, anul asta, cand a trebuit sa le port la sceneta.

Ionny spunea...

Si apropo...multa bafta..vei avea nevoie :)
P.S.: Modelul e super...banuiesc ca sunt pe negru, nu? :)

Di spunea...

Nu, Ionny, sunt tot maro.
Si voua, restul, va multumesc pt. entuziasm si promit sa-i scot la plimbare cat mai des.

D. spunea...

Hei, dar au un model chiar dragut.
Desi par a avea toc destulde mare, tinand cont ca nu ai mai purtat incaltaminte cu toc de ceva vreme.
Si daca porti ceva cu toc nu inseamna ca devii o piti, trebuie sa stii cum sa le porti ;)

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket