marți, 5 octombrie 2010

Serios, nu e amuzant!

marți, 5 octombrie 2010
Io un singur lucru vreau să ştiu pe lumea asta, înainte să mor. Există vreo conspiraţie a distribuitorilor de pliante sau cum le-o mai fi zicând zilele astea? Au zis ceva la ştiri? Că eu nu mai pot cu ăştia. Adică, fie sfântă zi de duminică, fie 1 la amiaz' într-o zi de marţi sau oricând altcândva vreţi voi, ăştia tot numărul meu de apartament îl formează la interfon. Habar n-am, poate suntem presetaţi genetic să apăsăm pe 5(na, acuma ştiţi la ce nr. de apt. stau, poate veniţi să sunaţi şi voi, aşa, de banc) când avem ocazia sau o fi având vreo simbolistică în Codul distribuitorilor de pliante, nu ştiu. Şi nu e ca şi cum ceilalţi vecini n-ar fi acasă şi ăştia ar suna şi ar suna şi în ultimă instanţă ar recurge la numărul ăsta. Pentru că toţi sunt acasă, îi aud, doar stau la bloc. Şi ăia cu un etaj mai jos şi cu un etaj mai sus, dar nu ştiu cum se face că la ei niciodată nu sună interfonul. Deci, care-i faza? Trebuia să şi încep textul cu deci să fie o simetrie.

7 comentarii:

Unknown spunea...

:))) eu nu am interfon inca la bloc (si,subliniez,inca) dar poate ca au ei un chef diabolic sa apese pe 5 >:)

Di spunea...

Inteleg. Dar chiar toti? E prea de tot! :))

Unknown spunea...

MA gandesc ca daca ai pune un mesaj sa nu mai sune la nr 5 ei vor continua sa sune,de-a naibii.Deci....Scoate-ti interfonul:))

Deddu spunea...

:)) si eu patesc la fel, si mai ales cu femeia de servici, asta chiar si in ciuda faptului ca in ultimul timp s-a schimbat de cateva ori, dar pentru asta tot la mine suna, si posta tot la mine suna, si de multe ori se intampla dimineata cand eu dorm asa de bine.

Ionny spunea...

Bine de bine ca locuiesc la curte :)

Alexandra spunea...

e intr'adevar ciudat :| si la mine suna posta,revistele,pliantele,femeia de servici,etc. iar eu am nr 30 si ma scot din sarite!!nu'mi dau seama exact pe ce sistem functioneaza alegerea apartamentelor...dar nu cred ca's presetati genetic,mai de graba nesimtiti :|

D. spunea...

:)) Saraca de tine.
Cred ca daca sunt aceleasi persoane care impart pliantele s-au obisnuit sa sune la tine.Stiu ca le raspunzi si ca le dai drumul si gata :D Toate bune.

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket