miercuri, 21 septembrie 2011

:)

miercuri, 21 septembrie 2011
Zilele astea se pare că sunt tare încurcată, pentru că mai am să vă cer sfatul într-o chestiune. Mi-am luat de curând o pereche de sandale care au o închizătoare cel puţin ciudată. M-am chinuit cu ea, am îmbârligat-o în fel şi chip, dar nu reuşesc să o fixez nicicum. Aşa că, rogu-vă, dacă în viaţa voastră aţi mai întâlnit genul ăsta de închizătoare, lamuriţi-mă şi pe mine cum se procedează cu ea. Aş prefera explicaţii cât mai băbeşti, accept şi desene!
Ataşez câteva poze (de o calitate îndoielnică, pentru că bateriile aparatului foto erau pe moarte) ca să vă daţi seama despre ce vorbesc.
Vă mulţumesc anticipat, cum ar veni!

2 comentarii:

Secret life spunea...

pai bagi curelusa pe inchizatoarea aia,cum este si in poze,si pe urma asezi catarama in asa fel incat inchizatoarea sa fie sub ea,la jumatatea ei.Nu stiu cum sa explic mai mult de atat...sper ca ai inteles:D
Este cea mai ciudata inchizatoare si cea mai incomoda pentru ca nu tine asa de bine ca celelalte.

Di spunea...

Secret life, multumesc de indrumare. Pana la urma i-am dat la modificat si am transformat inchizatoarea aia ciudata intr-una normala :)

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket