joi, 22 septembrie 2011

+. Google+

joi, 22 septembrie 2011
De ieri se poate să fi observat că, atunci când accesaţi Google, apare o săgeată albastră, pe pagina principală. Ce indică ea? Faptul că platforma de socializare Google+ e disponibilă tuturor. Aşa că vă puteţi înscrie fără invitaţia de care aveaţi nevoie până acum.
Am cont pe Google+ cam de o lună. La o prima utilizare, trebuie să recunosc că mai uşor m-am descurcat cu setările atunci când mi-am făcut cont pe Facebook. Meniul Google+ mi s-a părut un pic cam greoi aşa, dar adevărul e că nu l-am bibilit prea mult şi nu i-am acordat cât timp ar fi trebuit, ca să-mi arate ce poate. Cât accesul a fost condiţionat de acea invitaţie a cam bătut vântul. Sper ca lucrurile să devină mai interesante de acum încolo şi să înceapă să se închege o comunitate, ca să vedem ce poate face + de-a dreptul.




1 comentarii:

D. spunea...

Si uite asa Google+ va inlocui Facebook-ul.

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket