miercuri, 14 decembrie 2011

Câineşti

miercuri, 14 decembrie 2011
Mă plimbam azi c-o prietenă prin parc, când se vede în depărtare o doamnă dimpreună cu al său câine. Cum câinele era liber de lesă se apucă să vină aţă înspre prietena mea. Prietenă, care nefiind convinsă de intenţiile exacte ale câinelui se fereşte de el. La care stăpâna câinelui izbucneşte, pe cel mai arţăgos ton imaginabil: "Voia doar să fie mângâiat, dar se pare că TU n-ai plăcerea asta!!!!".
Acuma, să-mi fie cu iertare, dar de când ar avea obligaţia cineva să mângâie câinii diverşilor, care-i scot la plimbare în parc. Poate nu-mi plac câinii, am alergie sau pur şi simplu n-am chef să interacţionez cu ei. În situaţia în care vezi că al tău câine dă târcoale unor oameni care se feresc de el, normal ar fi să-l chemi la tine şi să-l mângâi, să te joci cu el până picaţi amândoi laţi. Dar să începi să le ţii morală trecătorilor, deja mi se pare absurd. Observ că tot mai mulţi oameni au deraiat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket