luni, 26 decembrie 2011

Music Lounge - review version

luni, 26 decembrie 2011
Anul ăsta, în materie de muzică, a însemnat mult popcorn. C-a fost popcorn cu sare, cu cascaval ori unt de arahide e irelevant. Ideea e că am fost bombardaţi cu popcorn, pe toate canalele media la nesfârşit. De asemenea, anul ăsta muzical a stat clar sub semnul lui Pitbull şi al lui David Guetta. Cred că niciun artist mainstream n-a scăpat de un beat făcut de David Guetta sau de un feat. făcut de mister Calle Ocho, Todo el Mundo, Worldwide, Ya tu sabes aka Pitbull. Ăştia doi n-au scăpat nici măcar unul de celălalt, aşa că am avut parte şi de o colaborare între David Guetta şi Pitbull. Aşteptăm cu interes un featuring Pitbull cu...Pitbull.
Cu toate astea, printre atâta bumţi-bumţi, am reuşit să auzim şi nişte melodii care se pot numi într-adevăr aşa. Ele au venit de la artişti destul de cunoscuţi, cum au fost Adele sau Bruno Mars, dar am avut parte şi de nişte revelaţii muzicale din partea lui Lykke Li sau a lui Jamie Woon. Ştiu că sunt subiectivă, dar la anul ce vine vreau să aud mai multă muzică interesantă, inovatoare, pe care să o pot asculta mai mult de o dată până să mă plictisesc de ea.

Să şi exemplificăm, zic. Zi-leee, Pitbull!!!!

O capodoperă, bă! :))

Varianta originală.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket