miercuri, 13 mai 2009

Deci, Heurovision

miercuri, 13 mai 2009
Zilele astea se desfăşoară încă o ediţie glorioasă a concursului Eurovision, unde se cântă, se dansează şi se falsează. Adevărul e că poate fi plictisitor dacă n-ai suficientă imaginaţie cât să-ţi găseşti ceva de făcut cât timp se manifestă cântăcioşii pe scenă.

Aşadar, Muntenegru m-a plictisit de numa'. Monoton şi învechit.

Cehia hahahah. Are you kidding me???

Belgia, da. Dansantă, amuzantă. Copycat.

Belarus, aha, am rămas impresionată. Next!

Suedia. Puteam primi nişte transcripţii la partea cu aaaaa aaaa. Zău.

Armenia cu surorile Modorcea de pe plaiurile lor. Hop, hop. Ar merge după vreo 2-3 pahare.

Andorra. Mi-a plăcut, foarte veselă şi bine interpretată. Da' în ce limbă cânta mademoisella?

Elveţia. Ăştia imită ceva trupă de prin State, prost. Da' am un lipsus. Ce trupă o fi oare??

Turcia. Ritmuri tradiţionale reciclate.

Israel. Da', tocmai mi se făcuse sete când se desfăşurau.

Bulgaria. Hahahahahaha.Nu, deci chiar nu. Serios!

Islanda. O, daaa. Repeat, repeat!!!

Macedonia. Niciodată nu mi-a plăcut Bon Jovi, mai ales când a fost prost imitat.

Lenutza noastră. Speriată săraca, emoţionată. A executat mişcările sfios, cu jumătate de măsură. Au dat alea cu ea de pământ pe acolo. Au promis ceva special, dar eu n-am văzut nimic. Tronul nu m-a impresionat, coregrafia a fost prost executată şi proiectată. Bine c-am trecut în finală.

Finlanda. Nu ştiu, îmi căutam ceva de mâncare atunci.

Portugalia. Nice.

Malta. Deci cum?? N-am înţeles nimic. Da' nu-i bai.

Bosnia şi Herţegovina. Ăştia de ce-au trecut mai departe??



Oricum aştept semifinala de mâine, de la 10 pm pe TVR. De abia aştept să aud(încă o dată) piesa Norvegiei.

4 comentarii:

Hanonim spunea...

Cred că dacă citesc asta, găsesc Cârcotaşii un loc pentru tine în emisiune. În mare cam ai dreptate. Sper ca semifinala 2 să fie mai bună.

D. spunea...

:)) Te pricepi la descrieri ;)

D. spunea...

Te astept si pe blogul meu cu mai multe comentari..La postarile viitoare:P Iti marchez blogul.Fa si tu la fel :)

hadati spunea...

Daca o trimiteam pe Naomi sigur castigam..........ca ne votau aia cu fusta..........sau poate pe Nikita.............oricum va castiga un dezaxat.

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket