sâmbătă, 16 mai 2009

Heurovision II

sâmbătă, 16 mai 2009
E greu cu Eurovisionu' ăsta, are atâtea părţi că mi-e greu să fac o analiză aşa extinsă, mai ales că mie nu-mi place să despic firul în patru. Se şi vede asta :) (îmi trebuie nişte zâmbilici d-ăia profesionişti, că ăştia făcuţi din tastatură prea sunt primitivi şi inexpresivi.)
În fine, nici n-am mai avut chef să comentez şi finala nambăr 2, dar datorită implicării pe care am văzut-o din partea cititorilor mei, care au comentat cu atâta dedicare, am zis să depun un efort şi să-i disec şi pe ăştialalţi 19, că doar suntem oameni civilizaţi, nu umblăm cu discriminări.
Dupe cum urmează:
Croaţia. Haoleu, mucosule,răguşitule, behăitule. Hooo, mai uşor!
Irlanda. Blaxy Girls de la Loch Ness. Merge dacă n-ai pretenţii muzicale.
Letonia. Ce? Nu, merci, nu beau vodcă.
Serbia. Hai c-au fost simpatici pantofarii.
Polonia. Am făcut greşeala la un moment dat să afirm că trece în finală. Două-trei palme din oficiu, urgent, pentru aşa gândire.
Norvegia. Nambăr uan.
Cipru. A cântat frumos fătuca, elegant, melodios. Şi ea parcă seamănă cu cineva la glas....
Slovacia. Doi chinuiţi de amoare infinită.
Danemarca. Cu al ei Ronan Keating. Hai c-a fost bun. Momentul, băăăăi!!
Slovenia. La momentul ăsta cum aia nu mai ieşea de după cortină am crezut că nu poate sau nu vrea, dar a ieşit pâna la urmă, draga de ea. După ce-am făcut-o în toate felurile.
Ungaria. Acrobatul ratat. Stai, tată, uşor.
Azerbaijean. Sora mai mică a melodiei din Turcia.
Grecia. Când l-am văzut şi p-ăla. This is our night. Nu mai spune. A şi trecut în finală.
Lituania. Hai că mi-a plăcut, a atins o coardă sensibilă acolo. A şi trecut. Bravos.
Moldova. Bine c-a trecut s-avem cu cine schimba puncte, că altfel eram ciumaţii serii. Ce popor de ţambalişti şi acordeonişti suntem. Hop, hop.
Albania. Da, să zicem. În lipsă de altceva.
Ucraina. Nu pot să cred că a trecut. Sunt în stare de şoc. Cred că datorită graficelor.
Estonia. Interesant. Am zis eu c-au să treacă. Mi-a plăcut, na.
Olanda. Încă o melodie-statement. Era o replică într-un film "Numai cei urâţi spun că frumuseţea interioară contează". Sunt de acord, frumuseţea interioară contează, când te uiţi dinspre în afară spre înăuntru. Interpretarea a fost impecabilă. Da, să ştiţi.

P.S: Cine binevoieşte a mai comenta pe aici, poate se înduplecă să facă nişte previziuni cu privire la câştigătorul de anul ăsta. Da' până la ora 00.00 că după nu vă mai cred. Mulţumesc. Şi nu uitaţi diseară, 16 Mai, ora 10 pm pe TVR finala Eurovision.

4 comentarii:

D. spunea...

Ok, mersicut de sfat :*..Si din ce ai zis trag concluzia ca esti mai mare decat mine..Liceu ??
Hmm..Sau facultate?

D. spunea...

Si ca sa iti fac pe plac...Zau daca stiu cine va castiga :) Pentru ca nici nu stiu melodiile.. Nu m-am uitat la semifinale :(

hadati spunea...

Numai noi sa nu fim............castigatori.....ca la anul iara ne taie din salarii....ca trebuie sa organizam.............sunt curios Moldova cate vize o sa ne dea.

Unknown spunea...

Na ca a castigat Norvegia....Romania....slab...

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket