duminică, 30 mai 2010

Despre Eurovision

duminică, 30 mai 2010
Aseară s-a întâmplat finala Eurovision 2010 după cum urmează.
1.Azerbaidjan. Reprezentat de Nafura, aa...Safura. Piesa Drip Drop cântată destul de bine. S-a mişcat prost. N-a putut să se mişte şi să cânte în acelaşi timp. A imitat-o pe Beyonce.
2.Spania. A fost un moment ciudăţel, dar bine interpretat.
3.Norvegia.Piesa, interpretarea, omu m-au dus cu gândul la Westlife, Take That, etc.
4.Moldova. S-au trezit şi ăştia să bage vioara în scenă când faza era deja răsuflată. Au cântat bine o piesă destul de proastă.
5.Cipru. Piesa calmă, bine cântată, dar nimic extraordinar.
6.Bosnia şi Herzegovina. Ăştia au bagat un rock gen Green Day. N-au cântat rău.
7.Belgia. Piesa mea favorită, cântată bine, într-un stil americănesc a la John Mayer, Jack Johnson. Una din preferatele mele.
8.Serbia. Cu Goran Bregovic la cârmă.Piesă de paranghelie.
9.Belarus. Melodia a fost mai mult decât patetică. I-a salvat faza cu aripile de fluturi.
10.Grecia.Artistul nu părea în apele lui, melodia cam tribală pentru ce civilizaţie a fost Grecia odat'.
11.Irlanda. Piesă clasic festivalieră. Cântată profesionist.
12.UK. Ăştia s-au făcut de râs maxim. Lol.
13.Georgia. Au avut şi ei o piesă din aia amplă, de corazon, dar fata a cântat-o bine şi în timp ce se mişca.
14.Turcia. Au dat-o pe-un rock gen Linkin Park care a fost destul de interesant.
15.Albania.Piesa de 2 lei. Păcat de vocea bună a artistei reprezentante.
16.Islanda. Din nou, piesă clasic festivalieră. Voce puternică, fără a reuşi însă vreo performanţă.
17.Ucraina.Piesă cu mesaj, băăi. Zi end iz niiir. Hai, lasă-ne.
18.France. Ăştia zici că erau pe plajă undeva în Caraibe. Il faut danser. Acuma, dacă îi musai, om dansa.
19.Romania.Piesa a fost ok, în comparaţie cu restul penibilităţilor cu care am participat. Au cântat-o bine şi au luat un onorabil loc 3. Bravos!
20.Rusia.De ăştia nu ştiu ce să zic. Ţin minte numai că le ningea pe scenă.
21.Armenia. Fi-ţi-ar eipricotu. M-a înnebunit tipa cu pronunţia ei. Melodia destul de bună.
22.Germania. Piesa câştigătoare. A fost cea mai apropiată de stilul meu, un melanj între Stefanie Heinzmann, Alanis Morisset, Avril Lavigne. Interpreta cam emo şi aiurită.
23.Portugalia. Faină limbă, melodia ok, interpretare bună.
24.Israel. Mă ustură gâtul numai când îmi amintesc cât s-a tot chhhâit. Frumoasă piesa.
25.Danemarca. Iar una de nişă festivalieră. Nimic deosebit.
Ce mi-a plăcut în plus de Belgia şi Germania a fost Suedia, care nu s-a calificat în finală.
Un alt plus al spectacolului a fost piesa cântată de MadCon pe care s-au organizat flashmoburi dansate în câteva oraşe europene. Niciunul din România.
Sunt împăcată cu piesa care a câştigat şi sper ca odată cu piesa învingătoare a Norvegiei de anul trecut şi cu cea de anul ăsta să se schimbe puţin factura pieselor care participă la Eurovision.
Piesa câştigătoare

Piesa Belgiei

6 comentarii:

Unknown spunea...

Sincer,mie mi-a placut foarte mult piesa Paulei si e lui ovi şi chiar ma bucur ca după..... 5 ani am reuşit sa urcam pe podium.Cât despre piese,mi-au mai plăcut melodiile Greciei,Irlandei si....cam atat.
La mai mult,România!!
P.S:Oare,România va urca,vorba unui cântec,mai sus de locul 2?

Cati. spunea...

Eu sunt de alta parere:Ukraina a fost una din cele mai bune tari,care mi-a placut cel mai mult.Fata are o voce puternica,frumoasa si melodia e minunata,nu inteleg de ce ai scris:"Hai lasa-ne"
Iar castigatoarea nu se apropie nici cu un centimetru de avril lavigne.E cantareata mea fav,o ascult tot timpul insa melodia nu are de-a face cu avril sau cu orice legat de emo...
Melodia noastra nu mi s-a parut "ok"ci foarte buna chiar!

Di spunea...

Caty,mi-a displacut mesajul apocaliptic al piesei Ucrainei. In rest, nimic de comentat cu privire la vocea interpretei sau alte detalii.
Inca o data, nu piesa castigatoare sau Avril Lavigne mi se par emo, ci Lena, interpreta, judecand dupa vorba, port, miscari, etc.
In limbajul meu ok=buna, aici suntem pe aceeasi lungime de unda :)

D. spunea...

Sincer, nu pot sa imi dau cu pararea despre celelalte melodii , pentru ca nu am urmarit Eurovision.Cat despre melodia noastra, mie chiar mi-a placut :D

Ionny spunea...

Mie mi-a placut si Franta, dar si Romania...In rest n-am mai urmarit :)
~La Multi Ani!~

zmeurică0112 spunea...

Eu nu m-am mai uitat la Eurovision de cand a castigat "Molitva" :))

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket