joi, 27 mai 2010

I'm Lost

joi, 27 mai 2010
Da, e vorba despre acel serial Lost şi nu, nu mă identific cu el. După 6 ani şi-a găsit sfârşitul. Am văzut fiecare episod din toate cele 6 sezoane. Nu le-am înţeles pe toate, cred dealtfel că nici ei, creatorii nu au atins această performanţă. Cu toate astea, am continuat să cred în el. Mi se părea că pauza de câte 6 luni dintre sezoane nu se mai termină. Şi după vreo 2 sezoane cînd lumea deja ridica din sprâncene la auzul numelui şi strâmba din nas eu l-am susţinut şi mi-am pus obrazul la bătaie pentru el, 'Lasă, bă, uită-te în continuare, că doar e Lost, o să aibă un megafinal'. Şi într-adevăr a avut un megafinal, mega prost şi previzibil. Un final care în loc să raspundă tuturor întrebărilor care au apărut după fiecare episod, a ridicat altele 1000. Au îmbârligat şi au exagerat acţiunea în aşa fel încât singura variantă  a fost acest final liric, siropos, cu iz de recapitulare în care noi am aflat că toţi cei din serial sunt morţi, dar nu chiar toţi că mai erau câţiva care nu erau pregătiţi, plus cei neimportanţi de a căror soartă oricum nu mai trebuia să ne intereseze. Bravo, mă!
PS: Am uitat să vă zic cum că acest fragment conţine spoilere :)) !

5 comentarii:

zmeurică0112 spunea...

Mie chiar mi-a placut serialu' asta :) si eu l-am urmarit cu sufletu' la gura, chiar ma tinea in suspans fiecare episod, cu toate ca nici eu nu prea le-am inteles pe fiecare in parte :)) in fine, asta nu mai conteaza :p
ce conteaza e ca m-am apucat sa vad si sezonu 6 si mi se pare putin ciudatel :-s sper doar sa nu-mi para rau ca am pierdut atata timp pentru nimic.. da daca deja mi-ai zis cum se termina... pana mea :))

Di spunea...

Asa s-a terminat pentru mine, poate tu o sa intelegi finalul altfel :D

Ionny spunea...

Nu l-am vizionat, deci nu comentez :D

Anonim spunea...

Primele doua sezoane au fost bune. Dupa aia a inceput sa se "aiurizeze" de n-am mai inteles nimic. Cred ca nici ei.

D. spunea...

Deci, nici eu nu l-am vizionat.Si uneori asa se intampla, povestile sa se termine cu finaluri nasteptate, acre sa te lase rece.
Si totusi, poate regizorii au vrut sa lase unele lucruri sub semnul intrebarii, sa va macine pe voi, privitorii :D

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket