marți, 23 octombrie 2012

Ce chestie!

marți, 23 octombrie 2012
Aseară navigam eu pe Internetz şi din click în click am ajuns să citesc o postare a cuiva, de prin 2010, în care respectivul menţiona că piesa lui preferată din ultimul timp e On the Radio a lui Jennifer Lopez. Melodie pe care eu n-o cunoşteam, drept pentru care m-am întrebat: "Hmmm, oare cum o fi sunând piesa asta? Că eu n-am auzit-o niciodată." Daar, n-am stat să mă întreb prea mult, că m-am luat cu altele şi am uitat de curiozitatea asta a mea.
Mai târziu în aceeaşi seară, dau drumul la radio şi ghiciţi ce piesă se auzea? On the Radio a lui Jennifer Lopez. O piesă pe care până atunci n-am mai auzit-o niciodată difuzată la radio şi probabil că n-o s-o mai aud prea curând.
Ce ţi-e şi cu coincidenţele astea, dom'le!
Asta e piesa cu pricina.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket