joi, 4 octombrie 2012

Beautiful people only

joi, 4 octombrie 2012
Dacă aţi aruncat vreodată o privire peste diversele anunţuri de joburi, poate aţi observat că unul dintre cele mai populare criterii de selecţie este "aspectul plăcut", în special în cazul joburilor care implică interacţiunea cu publicul.
Cum se defineşte, mai exact, acest "aspect plăcut"? Pe lângă faptul că mi se pare discriminatoriu din cale afară, ce fel de criteriu mai e şi ăsta??? De parcă aspectul fizic al cuiva ar putea influenţa cumva o afacere. Nu ştiu voi, dar eu cu siguranţă nu m-am aflat niciodată într-o situaţie în care să zic "Mda, îmi place marfa din magazinul ăsta, aş cumpăra tot ce văd, da' bă! ui' cum arată ăla/aia ce vinde. Mai bine nu mai cumpăr de aici." Mai degrabă m-ar alunga o atitudine dezagreabilă, care lasă de dorit. O persoană care nu e amabilă şi serviabilă - în sensul ăla non-invaziv - asta, da! m-ar putea determina să nu cumpăr din magazinul respectiv, dar aspectul fizic al unei persoane..c'mon, chiar aşa am ajuns? Şi în plus, nu cred că există persoane urâte, cu excepţia cazurilor în care persoana suferă de ceva afecţiuni şi n-are ce face, nu cred că există urâţi de să-ţi vină să pleci pe Marte.
Şi-n caz că vă întrebaţi, n-am scris articolul ăsta din frustrare, că nu-i cazu'. Sau, având în vedere ce am zis mai sus, poate ar fi...da' oricum, there's nothing Photoshop can't handle :)). 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket