marți, 9 octombrie 2012

În pericol!

marți, 9 octombrie 2012
Radioul meu şi-a luat-o în cap. Într-una din zilele trecute a hotărât că nu se mai poate aşa şi s-a revoltat. Ca-n filmele alea în care roboţii şi alte maşinării dezvoltă conştiinţe proprii şi se răzvrătesc împotriva creatorilor.
Despre ce e vorba, mai exact? Indiferent pe ce post l-aş seta, după câteva secunde, trece pe Europa FM. La început am crezut c-o fi telecomanda de vină, e şi ea bătrână, s-o fi ramolit. Dar şi dacă nu folosesc telecomanda, oricum sare de pe postul pe care-l aleg. S-o fi săturat şi el, bietul, să asculte tot aceeaşi muzică de tip popcorn, sudoku, bumţi-bumţi, încontinuu, zeci de ore pe zi.
Sunt sigură că există o explicaţie logică şi tehnică, întrebarea mea e, totuşi, alta: cum de a ales tocmai Europa FM? :))
Nu mă deranjează foarte tare chestiunea asta, acum tot ce sper e să se oprească la atât şi să nu mă trezesc că mă pune sub ameninţare şi rând pe rând să preia controlul camerei, al casei, al cartierului şi, într-un final, al lumii întregi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket