vineri, 19 octombrie 2012

Hai, că nu durează mult!

vineri, 19 octombrie 2012
Îi mai ţineţi minte pe amicii de care vă vorbeam în articolul ăsta? Ei bine, astăzi, după aproape 8 luni, se pare că li s-a făcut dor de mine şi m-au sunat iar.
N-am mai recunoscut numărul după atâta timp, aşa că am răspuns neştiind la ce să mă aştept să aud. N-am stat mult în suspans, pentru că: "BunăziuaNumelemeuesteicsuleascadelafirmaEurodatamanagementşirealizezunsondajdeopiniecuprivirelatelefoniamobilăDureazădoartreiminutesuntetţiamabilăsărăspundeţi?
Aşa mi-a turuit fătuca de la celălalt capăt al firului, de zici că era contracronometru sau c-o fugăreau tătarii sau, mai rău, de zici că armata lui însuşi Suleyman Magnificul ar fi fost pe urmele ei. D-apăi şi io-s aprigă, aşa că nu mi-o luat mult să mă dumiresc despre ce-i vorba şi să-mi amintesc c-am şi scris un articol pe tema asta, aşa că am refuzat cum am ştiut eu mai frumos şi politicos. Da' nu cred că am făcut o treabă prea bună, pentru că a rostit cuvintele de încheiere a conversaţiei pe un ton foarte dezamăgit.
Acum io înţeleg că şi copiii ăştia tre' să câştige o pită, să mânâncă şi gura lor ceva, înţeleg că zbiară şefu' la ei şi-i stresează să-şi îndeplinească, dacă nu chiar să-şi depăşească!!! targetul lunar, da' n-ar vrea ei, totuşi, să ne mai scutească?
Cu toate astea, cred că ar fi interesant ca data viitoare când sună (şi am încredere că vor suna, pentru că mă gândesc că nu şi-au schimbat strategia) să accept provocarea şi să particip la sondaj, aşa ca să vedem cât de departe poate sa meargă povestea asta. Şi, poate, ajutăm ş-un biet angajat să-şi facă norma.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket