sâmbătă, 18 august 2012

Ce să fie oare?

sâmbătă, 18 august 2012
UPDATE: Problema şi-a găsit rezolvarea. Dacă vi se întâmplă şi vouă să vi se deschidă astfel de reclame când vă e lumea mai dragă, puteţi accesa următorul link  http://www.google.com/ads/preferences/plugin/ . De acolo puteţi downloada un plugin care să vă "dezaboneze" de la genul ăsta de publicitate agresivă şi nedorită.
În plus, dacă după ce aţi accesat linkul daţi click pe Ads Preferences Manager o să descoperiţi o chestie drăguţă. Anume, profilul pe care Google vi l-a schiţat pe baza căutărilor făcute prin motorul de căutare, adică: genul, grupa de vârstă în care vă încadraţi şi principalele interese şi preferinţe. Pe mine m-au nimerit la fix. Sunt curioasă dacă şi pe voi :).
De vreo câteva zile, de câte ori deschid un site (în special prin Google, dar nu numai), în colţul din dreapta jos al ecranului îmi apar tot felul de reclame dubioase, cu diverşi cetăţeni care-mi recomandă ba să downloadez jocuri ultimul răcnet, ba să-mi transform pozele în desene animate, ba îmi dau ponturi despre cum să scap de grăsimea abdominală, de parcă aş şi avea aşa ceva :)).
Sunt curioasă dacă şi voi aţi experimentat astfel de invazii, dacă este o practică abuzivă a Internetului sau trebuie să-mi supun computerul la analize serioase ca să văd dacă nu cumva s-a virusat.
Reclamele despre care vorbesc arată cam aşa...

1 comentarii:

Marco spunea...

Incearca asta http://www.google.com/ads/preferences/plugin/

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket