miercuri, 15 august 2012

Copiezi şi păţăşti

miercuri, 15 august 2012
Nu ştiu câţi dintre voi vă mai petreceţi vremea pe messenger, acum în era Facebook, acest zeu al Internetului, care le reuneşte cu succes pe toate. Eu recunosc că mai obişnuiesc să schimb o vorbă - două cu cei care-s departe de mine,chiar dacă nu atât de des ca pe vremea când tocmai descoperisem acest seriviciu.
Tocmai o întâmplare de la începutul activităţii mele pe Y!M m-a inspirat să mă gândesc la o nouă opţiune, pe lângă multele deja existente, cu care messengerul ar putea fi îmbunătăţit. Nu e chiar o idee revoluţionară, pentru că ea se regăsea, la un moment dat, în lista de opţiuni a altui program de convorbiri on-line, Skype. La ce mă refer? Ei bine, la posibilitatea de a şterge ceea ce ai scris, după ce ai dat ENTER şi mesajul a ajuns deja la interlocutorul tău. Să-ţi poţi retrage cuvintele, pentru că, după cum veţi vedea, se pot produce erori.
Aşadar, întâmplarea a avut loc acum câţiva ani, când subsemnata era prin clasa a X-a. Descoperise Internetul şi Y!M de vreun an or so şi profita din plin de beneficiile lor. Cum şi colegele de atunci şi prietenele mele de acum îşi făceau iniţierea în domeniu, seara ne prindea la discuţii interminabile pe "mess". Într-o zi, în lista noastră am adăugat, mai mult forţat decât voit, un nou "prieten". Pe doamna noastră dirigintă. Care suferea de nebăgare în seamă şi încerca prin orice mijloace să ne facă să ne "împrietenim". A folosit metodele cele mai greşite în acest sens, pentru că a fost cea mai antipatică profesoară din toată istoria mea şcolară, care m-a ţinut într-o teroare continuă toată perioada licelui. Sau, în sfârşit, până printr-a XI-a aşa, că pe urmă a început să-mi fie indiferentă, deşi şi acum o mai pomenim, la fiecare reuniune :)). Aşa că, bănuiesc, şi-a lăsat amprenta asupra noastră, într-un fel sau altul. Aşadar, am adăugat-o pe doamna dirigintă în lista de mess, şi într-o seară, când am făcut greşeală de-a nu face setările potrivite pentru ca ea să mă vadă "permanently offline", a intrat în discuţie cu mine. Încerca să facă pe moderna şi drăguţa. Eu îi răspundeam pe măsura puterilor mele, fiind încă în perioada în care mă simţeam "ameninţată" de ea. Bineînţeles că în acelaşi timp conversam şi cu prietenele mele şi nu puteam să nu le fac şi pe ele părtaşe la o asemenea discuţie istorică. Aşa că, am dat copy rândurilor de text pe care le schimbam cu doamna dirigintă, cu intenţia de-a le "lipi" în fereastra unde vorbeam cu ele. Doar că... în euforia momentului am dat paste în aceeaşi fereastră în care am dat şi copy, adică cea în care tastam cu dira. În momentul ăla am îngheţat şi am aşteptat cu groază a doua zi, când urma să avem ore cu ea. Deja îmi şi imaginam cum o să mă ia la mişto pentru nefericta greşeală. N-a fost cazul, ea nepricepându-se mai deloc la ce ţine de tehnologia modernă, probabil n-a ştiut ce s-a întâmplat.
Eiii, şi pentru astfel de cazuri şi întâmplări mi-ar plăcea mie ca Yahoo să implementeze o opţiune prin care să poţi să ştergi orice urmă de text care se află în locul nepotrivit, din cele mai diverse motive :)).

Am uitat un lucru important legat de mesageria instant, de e-mailuri şi altele! Mă puteţi contacta la adresa diblog@yahoo.com care funcţionează şi ca e-mail şi ca id de Y!M. Asta a fost tot :).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket