vineri, 3 august 2012

Treaba e încâlcită

vineri, 3 august 2012
Ţineţi minte că acu' ca la vo' 2 ani aşa, v-am rugat să vă daţi cu părerea legat de viitoarea mea tunsoare? Atunci, propunerea era o tunsoare pixie, a la Michelle Williams. Am exemplificat cu fotografii, am făcut şi un sondaj de opinie oficial, tămbălău, tot tacâmul. Eiii bine, pen' că sunt fată şi, în plus, şi nehotărâtă (deci, double the trouble), zilele astea mi-a picat cu tronc o altă freză. Cea a Shakirei, din noul clip, pe care vi l-am prezentat într-o rubrică Music Lounge.
Îmi place foarte tare. Habar n-am dacă s-ar preta la faţa mea. Nici măcar nu-i o idee bună să-mi las părul să crească în miezul verii (nişte mini-extensii cred că ar rezolva problema). Universul e împotrivă. Dar, mie-mi place şi vreau şi eu. Gata, atât! Nu încercaţi să mă convingeţi de contrariu! :)).

După ce am uploadat şi pozele astea, mi-a picat fisa că ambele freze sunt în culoarea blond. Cred că eu, de fapt, vreau să mă fac blondă şi nu ştiu cum să-mi mărturisesc.
Peseu: Azi am fost şi m-am tuns frumuşăăăl, că doar ăsta e primul pas înspre a-ţi creşte părul :)).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket