marți, 4 septembrie 2012

Cele mai purtate lucruri vara aceasta sau...

marți, 4 septembrie 2012
De ceva vreme în blogosferă şi pe Youtube circulă o leapşă (sau TAG) foarte drăguţă. Şi anume, aşa cum apare şi în titlu, o listă cu cele mai purtate articole, din diferite categorii, vara asta. Pentru că nu ţin minte ca vreodată să fi avut o postare girly şi pentru că am avut şi material la dispoziţie, am zis să o preiau şi eu.


Cel mai purtat produs pentru buze

Vara, ca şi în oricare alt anotimp, mă bazez pe acelaşi balsam de buze de la Nivea. Pentru mine e singurul şi unicul în lume când vine vorba de hidratarea şi colorarea buzelor.

Nivea Fruity Shine - Cherry

Cel mai purtat fard de pleoape

Fardul de pleoape pe care l-am folosit până aproape de epuizare (după cum se vede) face parte dintr-o mini-paletă de 4 culori de la Ruby Rose. E, sau mai degrabă a fost :)), un maro foarte intens şi de efect.

Ruby Rose - Beauty Eyeshadow Kit No.1

Cea mai purtată ojă/Cel mai purtat lac de unghii

Oja pe care am purtat-o cel mai des în ultimele luni a fost un cadou. E o nuanţă de roz foarte frumoasă, care merge foarte bine la o piele bronzată. Nuanţa se numeşte Sweet Candy şi mă duce cu gândul la vata de zahăr. Ah, de când n-am mai mâncat vata de zahăr!

Eveline Cosmetics - Sweet Candy

 
Cel mai purtat rimel

Cel mai purtat rimel e, de altfel, şi singurul pe care îl am. Primit cadou. Oricum, la cât de "des" îl folosesc, cred că îi va trece termenul de valabilitate şi eu nu voi fi apucat să-l termin.

Miss Sporty - Plump Up Lash Mascara 001 Black
Cel mai purtat parfum

Ghiciţi ce? Cel mai purtat parfum din vara asta a fost un cadou. Primit. De către mine :)). E unul totul nepretenţios, de la Oriflame, dar îmi place pentru că e răcoritor şi lasă senzaţia de prospeţime. Ceea ce nu poate fi decât un lucru plăcut în miezul verii.

Oriflame Ice

Cel mai purtat accesoriu

La categoria asta, pe locul I, se clasifică o pereche de cercei, gen perle. Sunt mici, albi, versatili şi mi se par foarte uşor de asortat la tot felul de ţinute. Aşa că, vara asta, urechile mele nu prea au socializat cu alte bijuterii în afară de cerceii ăştia.

No name studs

Cea mai purtată geantă/poşetă

Am abuzat fără milă de această geantă, în toate contextele posibile. Încă se ţine bine şi cred că o aşteaptă o toamnă lungă.

No name handbag

Cel mai folosit produs pentru păr

În afară de şampon nu mai folosesc alte produse pentru îngrijirea/întreţinerea părului. Şamponul pe care îl folosesc acum şi pe care îmi doresc să-l termin cât mai repede, să scap de el odată pentru totdeauna este this bad boy, despre care v-am vorbit într-un alt articol.

Anian - Şampon purificator


Cele mai purtate încălţări
Încălţările din care n-am ieşit, aproape deloc, vara asta sunt acele sandale de care vă vorbeam într-un articol precedent. Sunt atât de purtate şi răspurtate, încât nu vreau să le fac de ruşine publicându-le fotografia pe blog :)).


Cel mai purtat articol de îmbrăcăminte

În vara asta, clar, toate hainele purtate au fost din categoria vaporos, scurt, fără mâneci, etc. Ca articol reprezentativ am ales un top cu un imprimeu foarte simpatic. Lebeniţăăă! Sau pepene verde sau...roşu...



Cel mai purtat blush/bronzer

Încă un produs pe care nu îl prea folosesc. Am nişte perle bronzante de care mai fac uz din când în când.

Avon - Arabian Glow Bronzing Pearls

Şi ultima categorie...

Cel mai purtat fond de ten

Aici răspunsul meu nu poate fi decât unul...Photoshop :)). Asta pentru că eu nu folosesc fond de ten. M-ar tenta, în schimb, să folosesc renumitele BB creams, deşi după ce-am testat o mostră de BB cream, am văzut că nu are cine ştie ce efect asupra tenului meu. Am nevoie de artilerie grea! :))


Asta a fost tot! Deşi am avut mare bătaie de cap cu editatul, aranjatul, etc. m-am distrat făcând acest TAG şi exersându-mi latura creativă.
Mi-ar plăcea să fie preluat de cât mai multe dintre voi, pentru că îmi foarte place leapşa asta şi sunt curioasă de lucrurile cu care se "laudă" fiecare. Dacă vă hotărâţi să faceţi şi voi acest TAG, lăsaţi-mi un link către articol în căsuţa de comentarii.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket