luni, 17 septembrie 2012

Prima zi...

luni, 17 septembrie 2012
Ooo! Dar, vai! Ce se întâmplă cu avalanşa asta de articole pe blog? :))
Pentru că astăzi e chiar prima zi de şcoală (da! îmi place să răsucesc cuţitu-n rană!), revin după articolul de sâmbătă, de care, în treacăt fie vorba, ne puteam lipsi toţi, cu un altul. Unul de aducere aminte, în care să pun accentul pe sentimentele şi senzaţiile care mă încercau la începutul fiecărui an şcolar.
Ţin minte, că în fiecare an, după vacanţa de vară, parcă nu mai ştiam să scriu :)). Făceam literele tot aiurea, scrisul nu avea pic de cursivitate, de zici că nu mai scrisesem niciodată în viaţa mea până atunci. Cred că pe timpul vacanţei mi se dezactiva opţiunea "scris de mână" din creier. În consecinţă, îmi trebuia destul de mult timp până să mă deprind cu stiloul/pixul şi cu scrisul şi până să îmi redobândesc rapiditatea necesară ca să pot scrie "după dictare" :)). Dar de absolut fiecare dată mi se întâmpla asta.
Pe lângă asta, frica mea permanentă era că "ne ascultă" în chiar prima săptămână din "recapitulare", adică din toată materia aia pe care am studiat-o în anul şcolar încheiat şi pe care bineînţeles că nu am repetat-o în timpul vacanţei şi am uitat-o şi acuma, dacă ne ascultă??? :)).
Pe voi ce amintiri sau trăiri vă încearcă azi, în prima zi de şcoală?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket