sâmbătă, 1 septembrie 2012

Once in a blue moon

sâmbătă, 1 septembrie 2012
Vara aceasta s-a încheiat foarte frumos, pentru că am avut parte de un fenomen astronomic spectaculos. Şi anume, "luna albastră".
Aseară când am văzut luna pe cer, atât de plină, de rotundă şi de aproape, am rămas cu gura căscată. Deşi trăiesc de ceva vreme pe Terra, eu nu am mai văzut niciodată luna să arate aşa. Habar nu aveam care ar putea fi explicaţia din spatele unei luni splendide, dar thank God for Goagăl, unde am citit despre fenomenul ăsta, care se va mai repeta doar în luna iulie a lui 2015, şi ui' aşa ştiu şi eu ce m-a lovit.

Şi conform principiului "pics or it didn't happen", iată luna în toată frumuseţea ei. Lună care, de fapt, nu e chiar albastră.


P.S. Poza nu îmi aparţine ( am luat-o de la magazinul online universal - wikipedia)! Din păcate, eu nu am avut aparatul foto la mine să o pot imortaliza, dar tare mi-ar fi plăcut.

1 comentarii:

Unknown spunea...

si eu am urmarit aseara luna dar.. dezamagire; era galbena :|

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket