duminică, 9 septembrie 2012

Happy B'day!

duminică, 9 septembrie 2012

Pe 4 septembrie 1981 s-a născut Beyonce Giselle Knowles (de vreo trei ani încoace şi Carter, după Jay-Z). Pe Beyonce am cunoscut-o prima dată - prin intermediul muzicii ei, evident - odată cu tranziţia făcută dinspre pop, adică Backstreet Boys, N'Sync şi Britney Spears :), către r'n'b. Atunci am descoperit trupa Destiny's Child, din care făcea parte şi Beyonce, care va rămâne una din my all-time favorite bands.Pe vremea când se întâmplau toate astea nu exista Internet (bine, el exista, dar nu era prezent în toatecasele,ca şi acum), la radiouri nu erau difuzate astfel de melodii, aşa că urmăream intens postul de
muzică MTV ca să prind unul din videoclipurile lor, care erau unul şi unul :)). Rubrica mea preferată era Top 10 at 10, când dădeau 10 piese consecutive ale aceluiaşi artist. Ţin minte că am prins rubrica asta când le era dedicată celor de la Destiny's Child. Era sfârşitul verii, eu mai aveam teme de vacanţă de terminat şi să stau să mă uit la MTV o oră întreagă era out of the question. Dar, hei, am stat şi m-am uitat, cu conştiinţa pe jumătate împăcată :)).
Trupa s-a destrămat, şi deşi n-am mai prea urmărit parcursul celorlalte membre, i-am rămas fidelă lui Beyonce, probabil şi pentru că ea a fost singura care s-a impus şi după despărţire, lansând 4 albume solo de atunci. Dintre toate, preferatul meu e B'day, cred că nu este piesă care să nu-mi placă :)).
Acestea fiind spuse, La Mulţi Ani, Beyonce! şi hai să vedem/ascultăm unele dintre hiturile ei cele mai cele, că doar de asta ne aflăm aici.












0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket