vineri, 14 decembrie 2012

Blogmas - ziua 11: refrene

vineri, 14 decembrie 2012
Vi se întâmplă vreodată să ascultaţi o piesă întreagă doar pentru un pasaj de 15 - 20 de secunde, care vă place cu adevărat? Mie da. Eu sunt în stare să ascult o piesă doar pentru că îmi place refrenul sau doar pentru că îmi place cum sună cântat un anumit vers. Bine, de cele mai multe ori aştept atât de mult până la pasajul respectiv, încât mă plictisesc şi chiar când urmează deja aleg o altă melodie pe care să o ascult :)) - daaar asta e cu totul o altă poveste.
O astfel de piesă e featuringul ăsta dintre Sean Paul şi Kelly Rowland, pe care, ce-i drept, nu l-am mai auzit de multă vreme la radio. Sunt curioasă dacă ghiciţi care e pasajul care-mi place cel mai mult şi pentru care ascult piesa integral...sau, în sfârşit, măcar până aud secvenţa aia de vreo 2 - 3 ori :).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket