luni, 10 decembrie 2012

Blogmas - ziua 7: diacriticele, iedera si parabolica

luni, 10 decembrie 2012
Pentru a pastra lucrurile interesante blogmasul de astazi va fi fara diacritice - tehnica asta, of! :)).
Incet, incet se aduna zilele de blogmasuiala si desi, uneori, simt ca nu mai am idei si ca multe din articole sunt scrise de "mantuiala", nu ma laaaasss!!! Am sa duc proiectul asta pana la capat! Am zis.
Azi vreau sa scriu despre o cladire foarte trendy din orasul nostru, o cladire care apare in toate pozele de nunta, de botez si in portofoliile tuturor artistilor fotografi aspiranti. Cladirea se numeste popular "Casa cu iedera", asta pentru ca e, surpriza! acoperita cu iedera, de sus pana jos. Din pacate, nu cunosc in detaliu istoria acesteia, insa tot am reusit sa culeg niste informatii legate de ea. Asadar...
Casa cu iedera este un imobil cu doua etaje, construit la inceputul secolului XX in stil secession. Casa are forma literei U, curtea imprejmuita de cladire este prevazuta cu gard de fier forjat ornamentat. Deasupra intrarii este dispus un balcon semirotund. Peretii casei sunt, asa cum ii spune si numele, acoperiti de iedera care, de-a lungul anilor, s-a extins si la imobilele din vecinatate - informatiile sunt preluate dintr-un mini-ghid turistic.
Acum vreo doua saptamani am reusit sa fotografiez casa cu iedera, versiunea colorata, de toamna. Cred ca ar fi interesant de vazut si varianta de iarna, cu zapada.



P.S.: Din motive evidente, propun schimbarea numelui cladirii in "Casa cu iedera si antene parabolice" :)).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket