duminică, 23 decembrie 2012

Blogmas - ziua 20: prăjituri

duminică, 23 decembrie 2012
Astăzi am încheiat prima etapă din operaţiunea "făcutul prăjiturilor". N-au ieşit chiar cele mai aspectoase, dar sunt foarte bune la gust. Nu mă întrebaţi cum de ştiu asta, pentru că, teoretic, n-ar trebui să cunosc astfel de detalii până în noaptea dintre 24 şi 25 decembrie :)). Acestea fiind spuse, mi se pare o idee extrem de proastă să faci prăjiturile cu 2 zile înainte de eveniment, pentru că n-ai cum să nu atentezi la ele.

   Şi acum, după această mostră de prăjituri semi-reuşite, să vă arăt nişte brioşe, muffins, cupcakes - sau oricum altcumva vreţi să le ziceţi - de un alt nivel, la care nu cred că voi ajunge vreodată, deşi îmi cam reuşesc brioşele, de obicei.

Brioşele sunt coapte şi apoi pictate. Manual. De către un om. Baking level: asian.

Gata! Acum dau fuga la TV, pentru că mai este puţin şi începe X Factor. Anul trecut am intuit câştigătorul încă din prima gală live. Anul ăsta mizez cam cu jumate de gură pe Ioana Anuţa. Nu sunt sigură, pentru că nu-mi place în mod special niciunul din finalişti.
Voi pe cine aţi susţinut în această ediţie X Factor şiiii...care e prăjitura pe care preferaţi să o mâncaţi de Crăciun/sărbători/în general?
Later edit: Tudor Turcu a câştigat X Factor. El era ultimul concurent din galele live pe care mă aşteptam să-l văd câştigător. Not impressed :)).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket