joi, 20 decembrie 2012

Blogmas - ziua 17: totul gratis

joi, 20 decembrie 2012
Văzând cu cât spor şi cu câtă conştiinciozitate mă dedic blogului în ultima vreme, publicând câte-un articol în fiecare zi, cineva m-a întrebat ce-mi iese din toată treaba asta. Ei bine, nu-mi iese nimic. Fac totul benevol, fără să mă oblige sau să mă sponsorizeze cineva, doar pentru că mi s-a părut o idee interesantă şi o binevenită gură de aer proaspăt pentru blogul meu.
În concluzie, nu câştig nimic din blogmăsuiala, nici măcar experienţă, pentru că stilul meu de a scrie nu se îmbunătăţeşte pe măsură ce articolele se înmulţesc. Dar, consider toată acţiunea asta un bun exerciţiu prin care să învăţ să mă ocup mai mult de blog pe mai departe.


Vă rog să apreciaţi această imagine grăitoare pe care am creat-o pentru a ilustra ideea de blogmas. Toată energia mea creatoare stă în ea. Şi nu, nu e făcută-n paint, deşi aşa arată :)).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket